كلمات اغنية عاطف و فاتن تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3 - كلمات الأغاني

الجزء الثالث, اغنية, اغنية عاطف و فاتن, تامر حسني, كلمات, عمر وسلمي, عاطف و فاتن

إضافة رد
  #1  
قديم 02-05-2012, 01:19 AM
الصورة الرمزية basma-L4ever
basma-L4ever basma-L4ever غير متواجد حالياً
البرنسيسة
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 894
بمعدل: 0.38 يوميا
العمر: 26
الإقامة: القاهرة
الوظيفة: طالبة جامعية
التقييم: 10
basma-L4ever is on a distinguished road
افتراضي كلمات اغنية عاطف و فاتن تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3

كلمات اغنية عاطف و فاتن تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3

كلمات اغنية تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3
اغنية عاطف وفاتن تامر حسني 2012
الاغنيه من فيلم عمر وسلمي الجزء الثالث
Atef W Faten
Omar & Salma 3

كلمات اغنية عاطف و فاتن

منور يا ابو الكبالن

مراتك دي ام عيالك
وهي دي في الدنيا بقيالك
متجرحش يوم مشاعرها
ومتقولش خيرها فغيرها

دي مراتك ام عيالك
ولو انت امك دعيالك
خليك شاب سيطره

متخليش واحده من اياهم
تجيبك هوب لورا

قول يا شقلشا

نادوا علي عريسنا القمور
يا عاااطيف يا عاااطيف

قولوا لعروستنا مبروك
يا فاتين يا فاتين

ياويلوا اللي ينسي مراته ويعمل غلطه حياته
اصحا وفوق يابرنس

اصحي وفوق يا مدير
ركز بقي يا كبير
وخليك جدع وكفاءه
وكفايه بقي تتشاقه

اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه زلط
بيتك حرام يتخرب وتعيش عالطول في غلط

تات تات تاتا تات
يا عاااطيف يا عاااطيف
تات تات تاتا تااات
ياا فاتين ياا فاتين

فوق يا شقلشا
بحبك يا ستموني

,,,هوبا
ااابا اااما ااااااا الحقوني
مش شايف مش شايف مش شايف
اجدع سلام ع المعلمين ال منورين الفرح يا جدعااان
مؤسسه مؤسسه مؤسسه
حااااسب,,,

مراتك دي هي الليله
يا عاااطيف يا عاااطيف
وهي اللي لمه العيله
يا عاااطيف يا عاااطيف

وهي اللي واقفه وسده
وجنبك وقت الشده

طب ليه العك ليه
ليه العك ليه

ليه العك ليه
وانا وحشه ولا ايه

,,,هوبا
ايوه كده يا وديع
استاااااذ
اجدع سلام لميكروباصات واتوبيسات بوتاجاز وتكاتك حتتنا
ولع ولع ولع ولع ويالا
عتبه عتبه,,,

عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

ولو ضميرك نايم قوله هوبا اصحي يلا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك وابوك

ومتعملش اللي يدينك
ومتمشيش ورا شيطاينك

دي هي اللي بتحبك
هي اللي بتحبك

طب قسم يا فناناس
حلاوتك يا فناناس

وطول ف التقسيمه ورقصني بهز وجانص

طب بيسي بيسي بيسي
وابعد كده عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي
قول يا شقلشا

وعلي رأي المثل ال يا قاعدين موقفتوش ليه

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=df601ba51c3747304ad48ca5709a7880&t=7256
رد مع اقتباس
إضافة رد
الموضوع: كلمات اغنية عاطف و فاتن تامر حسني من فيلم عمر وسلمي 3 الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر

أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 03:14 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.