احلي نكت 2014 | اجدد نكت مضحكه جدا 2014 - منتدي النكت العربية

2012, نكت, نكت مصرية, نكت جديده, اجمل نكت, احدث النكت

إضافة رد
  #1  
قديم 01-05-2012, 06:32 PM
الصورة الرمزية basma-L4ever
basma-L4ever basma-L4ever غير متواجد حالياً
البرنسيسة
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 894
بمعدل: 0.38 يوميا
العمر: 26
الإقامة: القاهرة
الوظيفة: طالبة جامعية
التقييم: 10
basma-L4ever is on a distinguished road
افتراضي احلي نكت 2014 | اجدد نكت مضحكه جدا 2014

احلي نكت 2014 | اجدد نكت مضحكه جدا 2014

اجدد نكت 2014

نكت رائعه مش هتبطل ضحك
نكت مضحكه جدا - اجمل نكت 2014 - اروع النكت المصريه

يالا نبدأ النكت

سواق تاكسى دخل ينام مراته قفلت عليه الباب ندهلها وقالها افتحى الباب واقفلية تانى

*********

مره واحد صعيدي وقع في خلاط الاسمنت طلع منها بيقول يلعن ابو اللي يدخل الملاهي تاني

*********

محشش مسكته دوريه شرطة الظابط بيقوله اركب رد عليه قاله ربنا يخليك البيت قريب

*********

مرة اتنين راحو يحلقو واحد حلق والتانى غويشة

*********

مره مدرس بيسأل الطلبه بتعملو ايه لما بتروحو؟
واحد قال انا بروح اتفرج على التليفزيون وبعدين انزل لاحمد بتاع الحشيش … والثانى قاله انا بروح العب كوره وبعدين اروح لاحمد بتاع الحشيش … والثالث قاله انا بروح اصلى واقرا قرأن واذاكر … فالمدرس فرح اوى وخده بالحضن وسأله انت اسمك ايه؟ قاله انا احمد بتاع الحشيش

*********

واحدة رايحة تشترى بغبغان الراجل قالها دا بغبغان جامد ترفعى رجليه اليمين يقولل اغنية لتامر حسني ترفعى رجليه الشمال يغنى لعمرو دياب قالتله ولو رفعت رجليه الاتنين هيعمل ايه رد الغبغان وقال هقع ياروح امك

*********

مدرس اتزوج مدرسة كتبوا الكتاب علي السبورة

*********

اتنين مساطيل بيتفرجو علي نشرة الاخبار فالاول بيقول للتاني هيه النشره طولت اوي كده ليه، التاني قاللو اظاهر انها الحلقه الاخيره

*********

مره واحد صعيدى سافر مصر إتسرقت المحفظه بتاعته بلغ عنها
فقال له الظابط حاضر حجيبهالك من تحت الأرض طلع الصعيدى
بره لقى الناس بتحفر لخط المترو فقال لهم الهمه يارجاله هى
سوده وفيها سوسته

*********

مرة واحد بياكل رز معمر ضرب في وشه

*********

فرخة استحمت بشامبوا هداندشولدر باضت بيضة من غير قشره

*********

صعيدي ,, شارك في مسابقـة من سيربح المليون , جاله سؤال ..
يقول المثل: البركة في ......
1- القليل
2- الحمير
3- الكبير
4- السفير

المحشش قال للمذيع من البداية صعبة!! نستعين بالجمهور
الجمهور جاوبوا 100% للجواب رقم1

قال : لالالا الجمهور مش دايماا صح و يلا نحذف إجابتين حذفولو
3 و 4 بقي 1-2

قال المحشش يلا نقطع الشك باليقين عايز اتصل بصديق: ألو
ازايك يا محمود , اخبارك ايه وازاي الصحة , عامل تمام !؟
الحمد لله وازاي الشغل ؟ ...) ,,,,,,,, راحو 30 ثانية

جورج قرداحي قالوا حتعمل ايه ؟؟؟؟؟
المحشش قالو: لازم أنسحب وآخذ 200 ريال وزي ما بيقول المثل: البركة في القليل!!!


*********
الزوجة (على الموبايل بصوت عالي) لزوجها : انتا فين يازفت ؟
الزوج : انا طالع مشوار ياحبيبتي
الزوجة : في اي داهية يعني ؟
الزوج : فاكره الجواهرجي اللي شوفتي عنده عقد وعجبك وقولتيلي اموت واجيبه
الزوجة (بصوت هادي) : اه ياحبيبي
الزوج : فاكره لما قولتلك نفسي اشترهولك بس مكنش معايا فلوس وقتها ..
الزوجة : ايوة ياحياتي ..... فاكره
الزوج : ايوا ,, انا قاعد مع صحابي في القهوة اللي قدامه بالظبط !!###


*********

ظابط مرور خلف واحد يتكلم بالاشارة

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=c3719cff0631f4f2205dcc9067f2c064&t=6850
رد مع اقتباس
إضافة رد
الموضوع: احلي نكت 2014 | اجدد نكت مضحكه جدا 2014 الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر

أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:35 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.