قديم 04-21-2016, 02:58 AM
نهر العطاء نهر العطاء غير متواجد حالياً
كاتبة في مول نت

نهر العطاء is on a distinguished road
افتراضي كلمات اغنية صباح الخير يا مصرتامر حسنى

صباح الخير يا مصر

طبعا النجم تامر حسنى غنى عن التعريف له قاعدة كبيرة من الجمهور والعديد من الالبومات الناجحة ولا احد لايعلم نجم الجيل تامر حسنى وهذه الاغنية الوطنية من اجمل الاغانى للفنانكلمات اغنية صباح الخير يا مصرتامر حسنى الشاب تامر حسنى

صباح الخير يا مصر يا احلى تلات الوان ونسر يا جنة فـ ارض ربي فـ وسط الدنيا قصر صباح الخير على كل شبر فـ بلدنا صباح الخير على الكنيسة و ع المدنة صباح الخير ع الشوارع والميادين على اهلها الطيبيبن علينا احنا اجدع صعايدة وفلاحين ع الصنايعية والجناينية والصيادين صباح الخير ع اللي ساكنينها وعلى اللي منها واللي عنها متغربين صباح الخير على الاساتذة وعلى التلامذة امل السنين يا صباح الخير ع الملايين صباح الخير يا مصر يا احلى تلات الوان ونسر يا جنة فـ ارض ربي فـ وسط الدنيا قصر يارب مش عارف أنا أعمل ايه.يارب قدرهم على اللي هما فيه مش عارف أعمل حاجة نفسي أعمل حاجة شايف أخويا بيتعذب وأنا بتفرج عليه محتاجين وقفة عربية لحل القضية بأعلى صوت أرجوكوا اتحركوا عارفين مش قصدكوا بس بردو محدش يقدر يسكت واخواته بتموت يارب نولهالنا فرحة صبر السنين.ونفرح على أرضك يا مصر وترجعوا لينا يا مصريين بحبك يا مصر

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=7fa22e583d06d80af8a9e59a07675ba8&t=36738

التعديل الأخير تم بواسطة نهر العطاء ; 04-21-2016 الساعة 04:15 AM
الموضوع: صباح الخير يا مصر الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر
أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك