قديم 04-14-2016, 10:06 PM
نهر العطاء نهر العطاء غير متواجد حالياً
كاتبة في مول نت

نهر العطاء is on a distinguished road
Smile كلمات اغنية رائعة انا والعذاب وهوالك محمد عبد الوهاب

كلمات اغنية رائعة انا والعذاب وهوالك محمد عبد الوهاب

علامة من علامات الغناء فى مصر بل مغير نمط الموسيقة الاول فى مصر وهو النجم الكبير الراحل محمد عبد الواهاب من اعظم والمع النجوم فالتراث الغيناء المصرى من عمالقة الغناء وله العديد من الاغانى الشهير التى حفظها واحبها الكثير وهذه الاغنية من اجمل ما غنا العملاق محمد عبد الواهاب صاحب الموهبة الفريدة التى لن تتكر حتى الان

كلمات اغنية رائعة  انا والعذاب وهوالك محمد عبد الوهاب

أنا والعذاب وهواك عايشين لبعضينا آخرتها ايه وياك ياللي أنت ناسينا عهد الهوي خنته وعمري ما خنته ولا بعت أيامه في حبي خبيته وبقلبي غنيته وعشقت انغامه وقلت اغني وياك يا قاسي بعدت عني وفضلت اقاسي واحتار شبابي معاك والوجد فاض بينا صابر وبستناك والصبر مش لينا آخرتها ايه وياك ياللي انت ناسينا أهل الهوي مساكين صابرين ومش صابرين وبحسدوا الخالي أصل الهوي غدار فيه القلوب تحتار ما للهوي وما لي ياللي بحبك حيرت حبي طاوعت قلبك لوعت قلبي واحتار شبابي معاك والوجد فاض بينا صابر وبستناك والصبر مش لينا آخرتها ايه وياك ياللي انت ناسينا عيني علي عيونك والرمش في جفونك غادر وظالمني عينك بتتكلم والرمش بيسلم وانت مخاصمني وف كل نظره شايف غرامك ولا قلت مره سبب خصامك واحتار شبابي معاك والوجد فاض بينا صابر وبستناك والصبر مش لينا آخرتها ايه وياك ياللي انت ناسينا اقرأ: كلمات يا طير عاصي الحلاني كلمات يا ضلي يا روحي

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=c35d85e581cabec662b5a6ec0f61a1b0&t=36410
الموضوع: كلمات اغنية رائعة انا والعذاب وهوالك محمد عبد الوهاب الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر
أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك