قديم 04-14-2016, 04:27 PM
نهر العطاء نهر العطاء غير متواجد حالياً
كاتبة في مول نت

نهر العطاء is on a distinguished road
Smile كلمات اغنية اول ليلة ،محمد حماقى

كلمات اغنية اول ليلة ،محمد حماقى

محمد حماقى من اجمل والمع النجوم على ساحة الغناء صاحب صوت عذب واحساس عالى ولهة الكثير من الاغانى الناجحة والالبومات الاكثر سماع والفديوكليب الاكثر مشاهده وله جمهور عريض والكثير من الاعانى المعروفة والمشهورة وهذه الاغنية من اجمل ما غنى

كلمات اغنية اول ليلة ،محمد حماقى
أول ليله عينيك توحشني ص قلبي يحلم بيك أول مرة أحس بأني كلي ملك اديك أول ليله عينيك توحشني ص قلبي يحلم بيك أول مرة أحس بأني كلي ملك اديك قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك أول ليله عينيك توحشني ص قلبي يحلم بيك أول مرة أحس بأني كلي ملك اديك من نظرة وكلمتين معينيك سلمت أمري و عشقت في ثانيتين يا حبيبي كل عمري قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك أول ليله عينيك توحشني ص قلبي يحلم بيك أول مرة أحس بأني كلي ملك اديك وياك بس ابتديت أعرف معنى الحنين يالي في حبك لقيت أحلام كل السنين قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك أول ليله قول يا حبيبي أنا ايه اللي جرالي معك قول يا حبيبي أنا ازاي شغلني هواك اقرأ: كلمات اغنية حبك عامل سيطرة كلمات اغنية بتيجي سيرتك

إ

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=fadc21d6c95c8f9ea1b6185c7162d67e&t=36397
الموضوع: كلمات اغنية اول ليلة ،محمد حماقى الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر
أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك