إضافة رد
  #1  
قديم 09-10-2015, 07:55 PM
هدهد محمد هدهد محمد غير متواجد حالياً
مشرفة عامة
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 634
بمعدل: 0.73 يوميا
الإقامة: القاهرة
الوظيفة: مشرفة المنتدي
التقييم: 10
هدهد محمد is on a distinguished road
افتراضي الحلقه التاسعه (( جعلني ملتزمه فـ جعلته ملتزم ))

الحلقه التاسعه (( جعلني ملتزمه فـ جعلته ملتزم ))

نسمه بانهيار : ضحك عليا واستغل حبي ليه كنت شايفه فيه يامريم
كل صفات الانسان الصادق كنت زهقانه من الشغل ومن الفقر
ومن حياتي كلها وهو كان عنده الفلوس الـ ممكن تعوضني عن الحرمان الـ انا فيه والحب الـ يكفيني
وتكمل كلامها ضحك عليا وقالي نتجوز عرفي علي ما بابا يجي من باريس
وتنهار وهي تتحدث : وانا وافقت يامريم
مريم تبكي بشده : ليه عملتي كده حرام عليكي
فلوس ايه الي ممكن تعوضك عن عرضك وشرف اهلك ليه
نسمه : مريم انا انا انا هموت نفسي انا مش هسمح اني اتفضح
مريم : تموتي نفسك قومي موتي نفسك عشان تبقي خسرتي دينتك واخرتك
نسمه : مريم المشكله انه جاي دلوقتي يقولي كل واحد يروح ف حاله
مش عارفه اعمل ايه ساعديني
تتركها مريم وتدخل الي غرفتها وتبكي وكعادتها تصلي
بدئت في صلاتها وتدعي الله ان لا يفضح عمها
بعد ان استجمعت مريم قوتها ...
ذهبت اليها
مريم : عاوزكي تحكيلي كل حاجه عن الشخص دا كل حاجه اسمه ايه
نسمه : هادي احمد في 4 تجاره
مريم : معاكي الورقه العرفي
نسمه : ايوه اهي هتعملي ايه
مريم : هروح اكلمه يانسمه ولو وصلت اني
اهدده هعمل كده هو يعتبر مش بيحضر في الجامعه
مريم : انا هتصرف
وتهم لتخرج من الغرفه
نسمه : مريم انا اسفه اسفه علي كل حاجه
اسفه اني مسمعتش كلامك وتبكي بشده اختي
سابتني ومشيت مهانش عليها تعرف مالي
انا عاوزه ابقي زيك خليني زيك يامريم
لم ترد عليها مريم وتركتها وذهبت وهي لا تعرف ماذا ستفعل
.......
ياسمين : ياله عشان ندخل المحاضره
مريم : لا ادخلي انتي عندي مشوار
ياسمين : مشوار ايه
مريم : هقولك بعدين
وتركتها ورحلت الي مبني تجاره
اعمل ايه دلوقتي انا حتي معرفش شكله يارب ساعدني
دكتور مريم ايه الي جايبك تجاره
مريم : دكتور ياسر كنت بدور علي حاجه
ياسر : طب بعد اذنك
مريم : دكتور ياسر ممكن دقيقه
ياسر : اتفضلي يامريم
مريم بتردد : انا عاوزه خدمه من حضرتك
ياسر بتعجب : مني انا
مريم بأحراج : اصل معرفش حد هنا وانت الوحيد الـ ممكن تساعدني
ياسر : اتفضلي
مريم : انا عاوزه واحد هنا فيه رابعه تجاره
بس مش عارفه اوصله ازاي
ياسر : واحد مين
مريم : بس اوعدني حضرتك اني محدش يعرف
ياسر : محدش هيعرف ايه هو السر
مريم : حاجه زي كده
اسمه هادي احمد جاد
بس انا مش عارفه شكله ومش عارفه هيكون موجود امته
يقاطعها ياسر :
علي فكره دا صاحبي
مريم تنظر بصدمه : ..........
ياسر : هو حاليا مش موجود راح عشان يقابل والده في المطار
مريم : طيب هيبقي موجود امته
ياسر : هو عيد ميلاده النهارده هيبدا الساعه تاسعه
معاكي ورقه وقلم عشان اكتبلك عنوانه
مريم باستفسار : عيد ميلاده في نفس العنوان ده
ياسر بتعجب : ايوه بس هو فيه ايه
مريم : امممممم موضوع بسيط كده خير ان شاء الله بعد اذنك وجزاك الله خيراً
........
نسمه : طيب هتعملي ايه
مريم : لازم اروح يانسمه عشان لو مقدرتش اتفاهم معاه اقدر اتفاهم مع والده انا عرفت انه جه من السفر
نسمه : طيب بعد اذنك هنزل انا ومريم نشتري شويه حاجات ساعتين وهنيجي
اشرف : طيب متتاخروش
مريم : طيب انتي هتروحي فين
نسمه : هروح عند شيماء صاحبتي
واما تخلصي اتصلي بيا هقابلك
مريم : حاضر يانسمه
مريم ترحل وهي لا تعرف ماذا ستفعل
مريم بصوت منخفض : ياااااااااااارب عدي اليوم دا علي خير
.......
يوسف : دا انت كارثه الواحد مبيعرفش يخلص منك ابدا
فايق انا لـ عيد ميلاد الـ اسمه هادي
هشام : دا انت نكدي وبعدين ياسر هو الـ عرف يجيبك ازاي
ياسر : طب بطل رغي انت وهو
هشام ده انتم قاعدتكو تزهق هقوم الف وارجع
الحق مين جت
اماني وساره
يوسف اوف اصلها نقصاهم
......
يوسف بصدمه : مريم
ايه الي جاب البت دي هنا
ياسر : وانتم مالكو بيها اكيد ليها سببها الـ خلاها تيجي
يوسف لـ ياسر : سبب ايه تكونش جايه تدور ع سجاده الصلاه
ويكمل بغضب شديد
يوسف : البنت دي كل ما اقول انها كويسه تثبتلي عكس كده
ايه ده ده هادي رايح ناحيتها
...........
مريم : يارب عدي اليوم ده علي خير تسأل مريم الامن ؟؟
مريم : لو سمحت دي فيلا استاذ احمد جاد
الامن : ايوه الحفله في الجنينه جوا اتفضلي
تدخل مريم
مثل التائهه ضوضاء موسيقي .. واصوت ضحك وبنا في قمه زينتهم
مريم : يالله
كانت ف تردد تام
حتي انها قررت ان تخرج
رأت انها لن تسطيع حتي ان تتعرف عليه
لقد اعطتها نسمه صوره له ولكن هناك ناس كثير من كل
جانب همت بالذهاب ولكن استوقفها شخص
دكتوره مريم منوره الحفله
هشام : اوبا ايه الي جاب البنت دي هنا
هادي : بنت مين
هشام البنت الـ هناك دي
هشام : دي بقي يوسف عنيه عليها
هادي بضحك : انت كده بتكدب ياابو صلاح
دي مش من نوعيه يوسف
هشام : ما عشان كده بقولك رامي عنيه عليها
هشام يقترب من هادي وكأنه يقول له سر : طب بص ع يوسف كده
وجده ينظر اليها
هادي : ههههههههه اشطه انت عارفني
بعز يوسف قد ايه هطلع انا الطلعه دي
ويقترب من مريم

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=c11c8d97f8c7b3bf0e4ba8f2d6c89138&t=30152
رد مع اقتباس
إضافة رد
الموضوع: الحلقه التاسعه (( جعلني ملتزمه فـ جعلته ملتزم )) الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر
أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 04:43 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.