إضافة رد
  #1  
قديم 08-25-2015, 02:52 AM
هدهد محمد هدهد محمد غير متواجد حالياً
مشرفة عامة
 
تاريخ التسجيل: Jul 2015
المشاركات: 634
بمعدل: 0.73 يوميا
الإقامة: القاهرة
الوظيفة: مشرفة المنتدي
التقييم: 10
هدهد محمد is on a distinguished road
افتراضي جمع بينهما القدر الحلقة الثانية

جمع بينهما القدر الحلقة الثانية

الحلقة الثانية :جمع بينهما القدر
عرفنا ان دار شات طال 3 ساعات متواصلين بين عبير واسلام الشات عبارة كلام بيقربو لبعض بية.اوي
وقتها اتاكدت عبير ان مشاعر اسلام اتجاها هي هياها مشاعرها اتجاه
واثناء المحادثة عرفت منة انو كان في علقتين في حياتة قبلها
وعرفت منة كمان سنة وساكن فين واهلة وعرفت بيها بعد المحادثة دي بقو كل يوم بيتكلمو 3 ساعات يوميا اتعلقت بية لحد ما في يوم كلمها وقالها احنا بقينا بنتكلم كتير يا عبير واعتقد ان شعورك نحيتي هو نفس شعوري نحبتك ضحكت عبير wink emoticon
وماقدرتش تقاوم كلامة ورضت ايوة انا من يوم ما كلمتك حسيت اني في مشاعر اتحركت من نحيتي واول مرة اكون في الحالة دي
بس بردة فضلت عبير خايفة وتقول العلاقة دي هتنجح ولا لا
دارت الايام والليالي والاثنين كويسين مع بعض
كانت عبير لابسة نقاب وبتروح تحضر دروس في مساجد دة ماكنش عاجب اسلام كان دايما بيقولها ظروف البلد ماتسمحش انك تنزلي مسجد وطبعا عبير حياتها هو المسجد ونقابها وكانت بتعمل جروبات ع الفيس بتلبس فيها البنات النقاب دة بردة كان مابيعجبش اسلام؟؟؟
من كتر ما اسلام بيغير ع عبير بيغير عليها ختي انها تكلم صباحتها
فضلت عبير ع الوضع دة وبردة قلقانة ان العلاقة مش تكمل
لخد ما في يوم كان اسلام بيكلم عبير ودخلت والدة اسلام علية اسلام سكت وقتها عبير بتقول كنت بسال نفسي لية ساكت لو كان عايزني بجد كان كلمني ادامها واثناء انشاغلها بهذة التساؤلات سمعت فجاة مامت اسلام بتسالة بتكلم مين يا اسلام مش عادتك تتكلم بالساعات
رد اسلام بكلم صاحبي (ويضحك)
مامت اسلام متاكد انة صاحبك يا اسلام wink emoticon
اسلام حتي تعالي كدة اسمعي صوتة
واخدت والدة اسلام التليفون بتقول
الو يرضيكي كدة بيقول عليكي انك واحد صاحبة grin emoticon
اتكسفت عبير وقالت لا انا حبيبتة ومراتة ان شاءالله
اتعرفت والدة اسلام ع عبير سنها ؤفي كلية اية ومنين
حست وقتها عبير ان الموضوع قرب للجد ورجعت تقول بنفسها واية يعني مامتة عارفة المهم والدة ويتقدملي رسمي wink emoticon
دارت الايام واسلام ماشفش عبير ولا مرة الا في الصور وعلي الاسكاي
وفي يوم بلغ اسلام عبير اني جالو سفر برة مصر gasp emoticon
عبير لية يا اسلام هتسبني وتسافر
اسلام طيب ماسفرش
عبير طيب لو سافرت هتعمل اية بعد كدة
طبعا بتسال بتشوف هنقولها اية
رد اسلام هظبط اموري شهرين ثلاثة بالكتير وابعت اهلي يتقدملولك وبعدين انزل نتزوج وتسافر تعيشي معايا هناك
طبعا فرحت عبير ولكن في حاجة معكننة فرحتها هو اسلام صادق معاها ولا لا
وفعلا ربنا عوض صبرها خير ولا هو ري اي شاب هيلقعها وهيخطب واحدة غيرها
ردت عبير علية هتسافر امتي
اسلام لسة شهر ونص بظبط ورقي في مصر
عدا اسبوع وعبير مش مبسوطة خايفة اسلام يسافر وينساها ماعني اسلام كان بتمني لعبير كل الرضا
وفي يوم طلبت عبير من اسلام انها تقابله عشان يشوفها حقة قبل ما يخطبها وفعلا تمت المقابلة
وبعد المقابلة بايام حصل مشكلة كبيرة ما بينهم وسابو بعض هتعرف المشكلة في الحلقة الجاية شوفو عايزنها امتي وانا انزلها وبردة عايزة ارائكم
جمع بينهما القدر الحلقة الثانية

شارك اصدقائك الان .. رابط الموضوع للنسخ
http://www.moolnt.com/vb/showthread.php?s=582f81508d6820c264859187626317a6&t=29761
رد مع اقتباس
إضافة رد
الموضوع: جمع بينهما القدر الحلقة الثانية الرد على الموضوع
اسم العضو الخاص بك:
للعلم - لكونك زائر - بعد كتابة ردك والضغط علي زر "اعتمد المشاركة" بالأسفل
سيتم انتقالك لصفحه اخري للرد علي السؤال العشوائي
-:(اسعدنا ردك وتفاعلك):-

مواقع النشر
أضف تعليق لك من خلال الفيس بوك

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 02:25 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.